جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

تلاش شرکت برشنا برای وصل برق کابل و 11 ولایت با میانجی‌گری موی‌سفیدان محلی

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

شرکت برشنا ابراز امیدواری کرده است که برای تیم فنی این شرکت برای وصل برق کابل و سایر ولایات اجازه کار داده شود.

شرکت برشنا امروز سه‌شنبه(27سنبله) با نشر یک خبرنامه گفته است، تیم فنی ریاست حوزه قندز این شرکت با جمعی از موی‌سفیدان محلی پیرامون وصل برق وارداتی کابل و سایر ولایات، گام‌های نیکی برداشته‌اند.

در این خبرنامه آمده است، با ورود انجنیران برای ساخت دوباره تاورها، نخست برق به گونه اضطراری وصل خواهد شد تا مشکلات مردم از بابت نبود برق مرفوع گردد و بعدا برای ساخت اساسی پایه تخریب شده، اقدام صورت خواهد گرفت.

power

این در حالی است که به تاریخ 24 سنبله برق وارداتی تاجیکستان در فاصله 68 و 75 کیلومتری از عسقلان به طرف پلخمری در دو نقطه قطع شده و در سه روز گذشته کابل، پایتخت و 11 ولایت کشور در تاریکی محض فرو رفته است.

برق وارداتی ازبکستان در نتیجه ادامه جنگ در منطقه دند شهاب‌الدین ولایت بغلان نیز به تاریخ 23 سنبله قطع شده بود و تاکنون شرکت برشنا موفق به وصل آن نشده است.

رییس اجرایی روز گذشته در جلسه شورای وزیران، طالبان را عامل قطع برق کابل و ولایات دانسته بود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان