جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
2 بازدید

یوناما: حمله بر گردهمایی انتخاباتی نشان‌دهنده بی‌احترامی به اساسات حقوق بشری است

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

هیأت معاونت سازمان ملل متحد در افغانستان(یوناما) در واکنش به حمله انتحاری امروز بر کمپاین انتخاباتی تیم دولت‌ساز در مرکز ولایت پروان، آن‌را بی‌احترامی به اساسات حقوق بشر خوانده است.

یوناما امروز سه‌شنبه(27سنبله) در یک خبرنامه گفته است: “حمله امروزی طالبان به یک گردهمایی انتخاباتی در پروان نشان‌دهنده بی‌احترامی شدید به زندگی افرادی ملکی و اساسات حقوق بشری جهت اشتراک در پروسه‌های دموکراتیک می‌باشد.”

یوناما افزوده است که چنین حملات، که بیشترین تلفات آن بر غیرنظامیان است، تخطی از قوانین بین‌المللی است.

kabul

در همین حال ریاست اجرایی حکومت با نشر یک خبرنامه گفته است که عاملان حملات هراس‌افگنانه امروز بار دیگر ثابت کردند که با مردم‌سالاری، دموکراسی، صلح و ثبات دشمنی دارند.

ریاست اجرایی حکومت تاکید کرده که دشمنان افغانستان باید بدانند که با ایجاد رعب و وحشت و حمله بر کمپاین‌های انتخاباتی، نمی‌توانند اراده مردم را برای تحکیم مردم‌سالاری و اشتراک در یک انتخابات آزاد و با اعتبار متزلزل سازند.

این در حالی است که حمله انتحاری امروز در کمپاین انتخاباتی تیم دولت‌ساز در شهر چاریکار، مرکز ولایت پروان، 24 کشته و 31 زخمی برجای گذاشته است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان