جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات

غني: چهارراه ترافیک کابل به نام افسر کشته شده توسط عزاداران 18 سنبله نام‌گذاری شود

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

گارنیزیون کابل می‌گوید که رییس‌جمهور غني هدایت داده تا چهارراه ترافیک شهر کابل به نام افسر کشته شده توسط عزاداران 18 سنبله نام‌گذاری و نیز رتبه جگرنی به او اهدا شود.

گارنیزیون کابل امروز دوشنبه(25سنبله) در یک خبرنامه گفته است که رییس‌جمهور به مسوولین مربوط هدایت داده که چهارراه ترافیک را به نام بریدمل محمد نور، نام‌گذاری و برای او رتبه جگرنی و به پسرش که در فرماندهی عمومی گارنیزیون کابل وظیفه دارد، یک رتبه ترفیع داده شود.

ghani

گارنیزیون کابل افزوده است که بر اساس این هدایت، هم‌چنان به خانواده این افسر کشته شده توسط عزاداران 18 سنبله، یک خانه رهایشی نیز داده شود و برای فرستادن والدین این افسر به حج عمره و یا حج فرضی از پول شخصی اشرف غنی، چهارصد هزار افغانی اهدا خواهد شد.

این در حالی است که به تاریخ 18 سنبله سال جاری، گارنیزیون کابل اعلام کرد که محمد نور، بریدمل این گارنیزیون در شلیک مستقیم کاروان عزاداری 18 سنبله، سالروز ترور احمدشاه مسعود، در چهارراهی ترافیک شهر کابل کشته شده است. به تعقیب این اعلام، نیروهای ویژه پولیس دست به اقدام شده و به گفته وزارت داخله، حدود 138 تن از عزاداران 18 سنبله با مقداری سلاح بازداشت گردیدند؛ اقدامی که واکنش عبدالله عبدالله، رییس اجرایی حکومت را نیز در پی داشت.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان