جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات

تأکید ناتو بر ادامه عملیات‌ها برای مصون ساختن مردم افغانستان

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

فرمانده عمومی نیروهای حمایت قاطع ناتو در افغانستان می‌گوید که به عملیات خود برای مصون ساختن مردم افغانستان ادامه می‌دهند.

جنرال میلر روز گذشته(سه‌شنبه، 19سنبله) در یک کنفرانس مشترک خبری با مقامات محلی در ولایت قندهار گفته است که امریکا و ناتو برای برقراری صلح در افغانستان تلاش می‌کنند، اما همزمان با آن راه‌اندازی عملیات نظامی را نیز یک نیاز می‌دانند.

nato 1

وی خاطرنشان کرده است: “ما برای یک نتیجه صلح‌آمیز برای افغانستان کارمی‌کنیم و همزمان با آن نیاز است تا عملیات نیز برای مصوون ساختن مردم افغانستان راه‌اندازی شود و ما این عملیات را ادامه می‌دهیم”.

میلر در این دیدار از قندهار نسبت به ادامه حمایت‌شان از نیروهای امنیتی افغانستان اطمینان داده است.

درهمین حال، نیکلاس کی، نماینده غیرنظامی ناتو در افغانستان نیز هدف ناتو در کشور را جلوگیری از حمله‌های هراس‌افگنانه در جهان خوانده و تاکید کرده که ناتو به ادامه ماموریت‌اش برای پشتیبانی از نیروهای امنیتی و دفاعی افغانستان متعهد است.

کی همچنان تاکید کرده که ناتو برای ایجاد شرایط برای صلح متعهد می‌ماند و در نهایت، پایان جنگ به گفت‌وگوهای سیاسی مربوط است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان