جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
2 بازدید

حمله گروهی طالبان بر دو ولسوالی در تخار؛ درگیری ادامه دارد

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

مقام‌های محلی اعلام کرده‌اند که گروه طالبان بالای دو ولسوالی ولایت تخار حمله گروهی کرده است.

جواد هجری، سخنگوی والی تخار امروز دوشنبه(18سنبله) به خبرنامه گفت: “گروه طالبان شب گذشته بالای ولسوالی خواجه غار ولایت تخار حمله کرده و فعلا هم درگیری در اطراف این ولسوالی جریان دارد”.

او افزود، سقوط ولسوالی خواجه غار به دست طالبان بی‌اساس است.

هجری تاکید کرد: “ولسوالی خواجه غار مرز مشترک با ولسوالی دشت ارچی ولایت قندز دارد و در این اواخر وضعیت ولسوالی دشت ارچی برهم خورده و طالبان تقریبا تسلط کامل بر آن ولسوالی دارد، این سبب شده که دامنه ناامنی‌ها به ولسوالی خواجه غار ولایت تخار کشانیده شود”.

takhar

سخنگوی والی تخار خاطرنشان کرد از تلفات نیروهای امنیتی و گروه طالبان تاکنون جزییاتی در دست نیست و نیروهای کمکی به ساحه اعزام شده است.

هجری اضافه کرد، در همین حال گروه طالبان از سه استقامت بر ولسوالی ینگی قلعه نیز حمله کرده که این حمله طالبان در دو استقامت با شکست مواجه شده و در یک استقامت درگیری هنوز جریان دارد.

به گفته او، در ولسوالی ینگی قلعه به نیروهای امنیتی تلفاتی وارد نشده، گروه طالبان تلفات سنگین دیده که رقم دقیق آن هنوز مشخص نیست.

فرماندهی پولیس تخار نیز با نشر خبرنامه‌ای از کشته و زخمی شدن یک فرمانده و 28 شورشی طالب در ولسوالی ینگی قلعه خبر داده است.

از سوی دیگر گروه طالبان ادعا کرده که ولسوالی خواجه غار ولایت تخار را به گونه کامل به کنترول خود در آورده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان