جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
9 بازدید

سقوط ولسوالی اناردره ولایت فراه به دست طالبان/ پولیس فراه: عملیات پاکسازی آغاز شده است

خواندن 2 دقیقه
5
(1)

مقام‌های امنیتی می‌گویند که ولسوالی اناردره ولایت فراه به دست طالبان افتاده است.

محب‌الله محب، سخنگوی فرماندهی پولیس ولایت فراه امروز شنبه(16سنبله) به خبرنامه گفت: “در پی حمله گروه طالبان، نیروهای امنیتی از ولسوالی اناردره عقب‌نشینی کرده و در دو کیلومتری این ولسوالی با نیروهای ارتش یک‌جا شده‌اند”.

محب دلیل عقب‌نشینی نیروهای امنیتی را کمبود پرسونل و مهمات آن‌ها عنوان کرد و گفت، فعلا عملیات پاکسازی این ولسوالی راه‌اندازی شده است.

سخنگوی پولیس فراه اضافه کرد: “دقایقی قبل 400 تن از نیروهای ریاست امنیت ملی وارد ولایت فراه شده و با آمدن این‌ها عملیات گسترده برای سرکوب طالبان در ولایت فراه راه‌اندازی خواهد شد.”

farah

به گفته او، اکنون وضعیت شهر فراه عادی و در کنترول نیروهای امنیتی قرار دارد؛ عملیات‌های پاکسازی در روستاها و حومه‌های شهر جریان دارد و طالبان از حومه‌های شهر فراه نیز عقب زده شده است.

محب تاکید کرد، در درگیری‌های روز گذشته در شهر فراه، 2 سرباز پولیس ملی کشته شده و 4 تن دیگر آنان زخمی شده‌اند که وضعیت یکی از زخمی‌ها نیز وخیم گزارش شده است.

سخنگوی پولیس فراه خاطرنشان کرد که در این درگیری 4 غرنظامی نیز زخمی شده‌اند.

این در حالی است که روز گذشته گروه طالبان بالای شهر فراه حمله تهاجمی کردند، مرکز جلب و جذب ارتش را تصرف و تا نزدیکی فرماندهی پولیس ولایت فراه پیش‌روی نمودند، اما این حمله با تلفات گسترده طالبان، عقب زده شد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان