عملیات نیروهای امنیت ملی در شهر قندز؛ 35 طالب به شمول یک فرمانده قطعه سرخ طالبان از پا درآمدند

توسطروایت زنده

شهریور ۹, ۱۳۹۸ به روز رسانی : اسفند ۱۳, ۱۴۰۲

ریاست امنیت ملی از انجام عملیات مشترک نیروهای ریاست امنیت ملی قندز و قطعه 905 امنیت ملی در ولایت قندز و عقب زدن حمله طالبان خبر داده است.

در یک خبرنامه امروز شنبه(9 سنبله) این ریاست آمده است: “نیروهای ریاست امنیت ملی قندز و قطعه 905 امنیت ملی تلاش مشترک و ‌سریع را جهت کمک به ولایت کندز ‌و عقب زدن حمله طالبان روی دست گرفته و نقش فعالی را بازی نموده‌اند”.

nds

بر اساس این خبرنامه، این نیروها عملیات مشترک زمینی و هوایی را بالای مواضع دشمن در ساحات کله گاو، پل شینواری، قهوه خانه، کاسانی و علی خیل قندز انجام دادند که در نتیجه 35 تن از افراد گروه طالبان به شمول فرمانده کامل، یکی از فرماندهان قطعه سرخ این گروه را از پا درآورده‌اند.

هم‌چنان قطعه 905 امنیت ملی عملیات‌های تصفیه و تلاشی را در شهر و حومه‌های شهر قندز آغاز نموده و با احتیاط لازم تروریستانی را که در اماکن ملکی مخفی شدند، نشانه می‌گیرند.

ریاست امنیت ملی خاطرنشان کرده که “طالبان تروریست یک‌بار دیگر به خاطر حفظ خود در اماکن ملکی مخفی شده و به تاسیسات عام‌المنفعه خسارات وارد نمودند که نمونه آن حمله بر شفاخانه ملکی ولایت قندز می‌باشد، این مانور وحشت‌انگیز دشمن، نشانگر ضعف‌شان در جنگ‌های جبهه‌ای در مقابل نیروهای امنیتی و دفاعی کشور می‌باشد”.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *