جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

شهرداری کابل یک شرکت امنیتی را به دلیل قطع درختان بیش از 5 میلیون افغانی جریمه کرد

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

شهرداری کابل اعلام کرده که شرکت امنیتی امنیتی ام‌تی‌سی(mtc) را به دلیل قطع 24 درخت در کابل، بیش از 5 میلیون افغانی جریمه کرده است.

نرگس مومند، سخنگوی شهرداری کابل امروز پنج‌شنبه(7سنبله) به خبرنامه گفت: “شرکت امنیتی mtc بدون هماهنگی شهرداری کابل و نهادهای مربوط، 24 اصله درخت را در مسیر میدان هوایی کابل قطع کرده بود، به اساس قانون شهرسازی و مسکن به مبلغ 5 میلیون و 760 هزار افغانی از سوی شهرداری کابل جریمه شده است”.

photo_2019-08-29_15-26-58

پیش از این گزارش‌هایی در صفحات اجتماعی منتشر شده که یک شرکت امنیتی با استفاده از تاریکی شب، 24 اصله درخت را به دلیل امنیتی قطع کرده است.

پیش از این نیز اداره محیط زیست گفته بود، یکی از شرکت‌های خصوصی بدون اطلاع این اداره در جاده میدان هوایی و چهارراهی مسعود، به صورت خودسرانه و خلاف قانون با استفاده از تاریکی شب، اقدام به قطع 24 اصله نهال در دو ناحیه ۹ و ۱۰ نموده است.

این اداره ضمن محکومیت این عمل، آن را جرم دانسته، از وزارت امورداخله و شهرداری کابل خواسته بود عاملین آن را مطابق قوانین مجازات کند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان