جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
3 بازدید

عبدالله: هرگونه بهره‌برداری گروهی و انتخاباتی از سالروز استقلال مردود است

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

رییس اجرایی حکومت وحدت ملی می‌گوید که آزادی و استقلال افغانستان، محصول جان‌بازی و فداکاری نیاکان ما از گوشه ‌گوشه این کشور است و هرگونه مصادره، بهره‌برداری گروهی و انتخاباتی از روزهای ملی به‌ویژه سالروز استقلال کشور، کاری مردود است.

عبدالله عبدالله امروز دوشنبه(28 اسد) در پیام تبریکی به مناسبت صدمین سالروز استقلال افغانستان گفته است: “فرزندان این مرز و بوم، امروز نیز در سنگرهای نبرد با تروریزم برای آزادی و پاسداری از نوامیس ملی می‌رزمند و قربانی می‌دهند. مردم افغانستان ثابت کرده‌اند که از جان و مال‌شان می‌گذرند، اما اسارت، ظلم و تسلیمی را نمی‌پذیرند.”

abdullah

عبدالله افزوده است، مردم افغانستان اجازه نمی‌دهند بیگانگان برای آن‌ها تعیین تکلیف نمایند و مصداق این امر مبارزات سراسری آن‌ها در دوران جهاد و مقاومت است.

وی تاکید کرده که افغانستان در آستانه‌ رفتن به سوی انتخابات ریاست جمهوری قرار دارد و این انتخابات یکی از دستاوردهای مبارزات طولانی مردم است.

رییس اجرایی حکومت همچنان از کمیسیون‌های برگزاری انتخابات خواسته برای برگزاری یک انتخابات شفاف، با اعتبار و عاری از تقلب، از هیچ‌نوع تلاشی دریغ نورزند.

او همچنان از نیروهای امنیتی خواسته در سرکوب دشمنان و تأمین امنیت مردم و انتخابات در همکاری با مردم تلاش کنند.

عبدالله خاطرنشان کرده که از تلاش‌های صلح حمایت و پشتیبانی می‌کند. او نیز از تلاش‌های ایالات متحده برای صلح استقبال کرده است.

وی همچنان در پیام خود به مردم اطمینان داده که صلح به معنای معامله با دست‌آوردها و ارزش‌های مردم‌سالاری نیست.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان