جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

مراسم گرامی‌داشت از صدمین سالگرد استرداد استقلال کشور در قصر دارالامان به تعویق افتاد

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

ارگ ریاست جمهوری اعلام کرده که به دنبال حمله انتحاری شب گذشته بر یک مراسم عروسی در کابل، مراسم گرامی‌داشت از صدمین سالگرد استرداد استقلال کشور در قصر دارالامان را به زمان دیگری به تعویق انداخته است.

photo_2019-08-19_18-02-48

صدیق صدیقی، سخنگوی ریاست جمهوری دقایقی پیش در توییتی اعلام کرده است: “به دستور رئیس‌جمهور کشور و به منظور ارج‌گذاری به جایگاه شهدای ۲۶ اسد کابل و حرمت به بازماندگان داغدار شهدای مظلوم، دارالانشای کمیسیون برگزاری صدمین سالگرد استرداد استقلال کشور، مراسم رسمی جشن دارالامان را به زمان دیگری به تعویق انداخته است”.

صدیقی خاطرنشان کرده که به رسم ارج‌گذاری به استقلال کشور و تمامی شهدای راه آزادی و استقلال افغانستان، فردا دوشنبه(28 اسد)، مراسم رسمی تجلیل از استقلال کشور توأم با بیانیه رسمی رئیس‌جمهور و گذاشتن اکلیل گل بر منار استقلال، برگزار می‌‌گردد.

این در حالی است که به دنبال حمله انتحاری بر یک مراسم عروسی در غرب کابل که 63 کشته و 182 زخمی برجای گذاشت، کاربران صفحات اجتماعی و فعالین مدنی، به احترام خون جان‌باختگان این رویداد، خواستار لغو برگزاری مراسم جشن صدمین سالگرد استقلال شده بودند.

پیش از این، حکومت اعلام کرده بود که جشن‌های صدمین سالگرد استقلال به دلیل تهدیدهای امنیتی، تنها در کابل برگزار خواهد شد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان