جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

صدیقی: هیچ نوع شک و تردیدی درباره برگزاری انتخابات وجود نداشته باشد

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

سخنگوی رییس‌جمهور می‌گوید که حکومت افغانستان برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری تعهد کامل دارد و نباید هیچ نوع شک و تردیدی درباره برگزاری این انتخابات وجود داشته باشد.

photo_2019-08-15_17-09-48

صدیق صدیقی امروز پنج‌شنبه(24 اسد) در یک نشست خبری در کابل گفت: “تقویم انتخاباتی وجود دارد و افغانستان اکنون در یک مرحله مهم کمپاین‌های انتخاباتی قرار دارد”.

او تاکید کرد که مشروعیت ملی و بین‌المللی افغانستان هیچ وقت نمی‌تواند زیر سوال برود؛ تاهنوز هیچ تغییری در تعهدات بین‌المللی افغانستان ایجاد نشده و این تعهدات برای یک افغانستان باثبات است و بر بنیاد تعهدات مشترک به میان آمده است.

صدیقی خاطرنشان ساخت: “موقف جامعه جهانی در قبال انتخابات افغانستان روشن است، امروز اتحادیه اروپا اعلام کرد که از انتخابات افغانستان حمایت می‌کند و ایالات متحده امریکا نیز بارها حمایتش را از پروسه انتخابات اعلام کرده است”.

سخنگوی رییس‌جمهور در مورد روند صلح نیز گفت که هدف اساسی حکومت این است که جنگ کنونی پایان یابد و صلح باعزت و دوام‌دار به میان بیاید تا در آن منافع اساسی مردم تأمین شود.

او تصریح کرد: “هنوز کاپی و یا محتوای توافق صلح میان امریکا و گروه طالبان در دسترس حکومت افغانستان قرار نگرفته است”.

اما به گفته صدیقی، قبل از آغاز دور هشتم گفتگوها میان امریکا و طالبان، زلمی خلیلزاد از پیشرفت‌هایی که در گفتگوها با طالبان داشته، حکومت افغانستان را آگاه ساخته بود.

وی افزود، حضور نیروهای خارجی در افغانستان بر اساس خواست مردم و بر بنیاد تعهداتی است که جامعه جهانی در قبال افغانستان با ثبات دارد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان