جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
2 بازدید

گفتگوهای درون گروهی طالبان در مورد توافق نهایی با امریکا

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

یک منبع در گروه طالبان در قطر از گفتگوهای درون گروهی طالبان پیرامون توافق نهایی با امریکا خبر داده است.

photo_2019-08-14_18-01-21

این منبع به بی.بی.سی گفته که گفتگوهای درون گروهی طالبان میان اعضای دفتر سیاسی این گروه در دوحه و هم‌چنین در سطح رهبری طالبان، بعد از عید قربان شروع شده و جریان دارد.

به گفته این منبع، گروه طالبان تا دو روز دیگر تصمیم نهایی‌اش را در مورد “توافق نهایی” با آمریکا خواهد گرفت و در صورتی که در مسوده نهایی توافق‌نامه با آمریکا تغییراتی وارد شود، نیاز است تا نشست دیگری به زودی بین نمایندگان این گروه و آمریکا برگزار شود.

این در حالی است که پس از پایان دور هشتم مذاکرات میان زلمی خلیلزاد و نمایندگان طالبان در ۱۲ اگست در دوحه، هر دو طرف اعلام کردند که باید با رهبری خود درباره آخرین تصمیم گفتگو کنند.

خلیلزاد روز گذشته در توییتی اعلام کرد که عازم واشنگتن شده است. ذبیح‌الله مجاهد، سخنگوی گروه طالبان نیز در توییتی نوشته که “موافقه کردیم در مورد اقدامات آینده هردو جانب با رهبری مشورت نماییم.”

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان