جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

محقق: اختلاف بر سر کرسی نخست‌وزیری سبب توقف فعالیت انتخاباتی تیم صلح و اعتدال شد

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

محمد محقق، معاون تیم انتخاباتی صلح و اعتدال به رهبری محمد حنیف اتمر می‌گوید وجود اختلاف‌ها در رهبری این تیم بر سر کرسی نخست‌وزیری را تأیید می‌کند.

photo_2019-08-14_18-17-10

آقای محقق که برای نخستین‌بار، پس از نشر گزارش‌ها درباره اختلاف‌ها میان اعضای این تیم انتخاباتی و تعلیق فعالیت‌های انتخاباتی آن، با طلوع‌نیوز سخن گفته، تصریح کرده که اختلاف‌ها در این تیم، بر سر کرسی نخست‌وزیری بوده است.

وی خاطرنشان کرده است: “این یک واقعیت است که بگومگوهایی پیش آمد سر مسأله این‌که آیا ما در تبلیغات مسأله بخش صدارت هم داشته باشیم یا نداشته باشیم؛ که در این رابطه توافقی نشد میان دو جانب. و خساره این کار به کل ما رسید و دسته انتخاباتی ما را دچار توقف کرد”.

اما به گفته محقق، این تنها عوامل نبود، بلکه عوامل دیگری نیز در توقف فعالیت‌های انتخاباتی تیم صلح و اعتدال وجود داشته است.

وی افزود که به‌زودی تصمیم نهایی درباره انحلال، تحریم و یا ادامه کار تیم انتخاباتی صلح و اعتدال تصمیم نهایی گرفته خواهد شد: “ما هنوز به انحلال این تیم نرسیده‌ایم. عید آمد و بزرگان و بسیاری اعضای تیم به تعطیلات رفتند به شمول اتمر؛ پس از برگشت آن‌ها ما دوباره می‌نشینیم و درباره این‌که چه کار کنیم، گپ را نهایی می‌کنیم؛ اگر تصمیم بر این شد که ادامه می‌دهیم، ادامه می‌دهیم و اگر تحریم انتخابات را گفتند، تحریم می‌کنیم و اگر تصمیم بر این شد که هرکس راهش را برود، باز ما یک راه بهتری را انتخابات می‌کنیم”.

معاون دوم تیم انتخاباتی محمد حنیف اتمر گفت که برخی از نامزدان انتخابات ریاست‌جمهوری برای پیوستن او، عطامحمد نور و محمد یونس قانونی به تیم‌های انتخاباتی‌شان علاقه‌مندی نشان داده‌اند و احتمال دارد که این سه تن با یکی از دسته‌ها یک‌جا شوند.

این در حالی است که حزب متحد مردم افغانستان به رهبری وحیدالله سباوون نیز در نامه‌ای به تیم انتخاباتی محمد حنیف اتمر، جدایی‌اش را از تیم انتخاباتی صلح و اعتدال اعلام کرده‌است.

پیش از این، منابعی از درون تیم انتخاباتی محمد اشرف غنی از احتمال پیوستن محمد حنیف اتمر به این تیم خبر داده بودند، اما دفتر اتمر این خبر را تأیید نکرده‌ است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان