جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

موارد با اهمیت؛ 4 نکته از گزارش بازرس کل وزارت دفاع آمریکا در باره وضعیت موجود هوانیروی افغانستان

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

براساس گزارش جدید دیده بان پنتاگون، مأموریت فرماندهی آموزش و مشاوره نیروهای هوایی در افغانستان به رهبری ایالات متحده ممکن است که نیروهای افغان را به طور موثر آموزش نداده تا حملات هوایی را به تنهایی انجام دهند.

ناتوانی نیروهای هوایی

بازرس کل وزارت دفاع آمریکا در گزارشی که به تاریخ 12 آگست منتشر شده، خاطرنشان نموده که ناتوانی افغان ها در انجام حملات هوایی این خطر را افزایش می دهد که واحدهای نیروهای ملی و دفاعی افغان، در مناطق بدون میدان های هوایی یا زمینه فرود هلیکوپتر، از اکمالات اساسی برخوردار نشوند.

خطر افزایش تلفات 

علاوه بر این، عدم توانایی افسران رابط هوانیرو برای اجرای حملات می تواند به افزایش مأموریت های ناموفق هوایی به زمینی منجر شود و همچنین باعث افزایش خطر تلفات غیرنظامیان نیز گردد.

سهل انگاری در روند آموزش دهی

دیده بان وزارت دفاع امریکا اضافه کرده که فرماندهی آموزش و مشاوره نیروهای هوایی اطمینان این را نداده که برنامه درسی تهیه شده برای افسران رابط با نیروهای هوایی افغانستان که توسط قراردادی ها آموزش می بینند، به اندازه کافی کامل و با جزییات بوده است.

توصیه بازرس کل

بازرس کل وزارت دفاع آمریکا توصیه کرده که برای آینده، فرماندهی هوایی ناتو و فرماندهی آموزش و مشاوره نیروهای هوایی در افغانستان با تدوین طرحی با اهداف و نقاط عطف ویژه برای سنجش توانایی ها، آموزش به نیروهای هوایی افغان را بهبود بخشند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان