جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات

وزارت داخله: تاکنون هیچ زندانی نیروهای امنیتی از زندان طالبان آزاد نشده است

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

وزارت امورداخله در واکنش به ادعای آزادی شماری از زندانیان نیروهای امنیتی توسط گروه طالبان می‌گوید تاکنون هیچ زندانی نیروهای امنیتی از زندان طالبان آزاد نشده است.

این وزارت روز گذشته(دوشنبه، 21 اسد) در یک خبرنامه گفته است: “گروه طالبان به تاریخ 19 اسد ادعا کرد که 76 تن از نیروهای امنیتی و دفاعی کشور را در ولایات قندز، ارزگان، خوست و سرپل که در بند طالبان به سر می‌بردند، به مناسبت فرا رسیدن عید سعید اضحی، آزاد کرده است”.

اما وزارت داخله خاطرنشان کرده که بعد از تحقیقات و اطلاعاتی که از ولایت مختلف جمع‌آوری کرده، دریافته که هیچ زندانی نیروهای امنیتی و دفاعی طی چند روز گذشته از بند طالبان آزاد نگردیده است.

NDS

این وزارت نشر این اعلامیه گروه طالبان را تبلیغاتی خوانده و تاکید کرده، در صورتی که طالبان در این مورد تصمیم گرفته باشد و یا هم تصمیم دارد این تعداد نیروهای امنیتی و دفاعی را آزاد کند، باید در لیستی مشخص، عملا رهایی آن‌ها را برای مردم افغانستان نشان دهد.

این در حالی است که گروه طالبان به تاریخ 19 اسد، با نشر یک اعلامیه گفته بود که بر اساس هدایت رهبر این گروه، 76 زندانی نیروهای امنیتی در اسارت خود را آزاد کرده‌اند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان