جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

عبدالله: نیروهای امنیتی برای سرکوب دشمنان افغانستان از هیچ تلاشی دریغ نکنند

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

رییس اجرایی حکومت در واکنش به حمله موتر بمب صبح امروز چهارشنبه(16 اسد) در ناحیه ششم شهر کابل، به نیروهای امنیتی هدایت داده در سرکوبی دشمنان افغانستان از هیچ‌نوع تلاشی فروگذار نکنند.

photo_2019-08-07_11-20-36

در یک خبرنامه ریاست اجرایی حکومت به نقل از عبدالله عبدالله در مورد حمله امروز کابل آمده است: “طالبان جنایت‌کار و دشمنان مردم افغانستان با راه‌اندازی سلسله عملیات‌های انتحاری و تخریب‌کارانه در شهر کابل و دیگر مناطق افغانستان در صدد برهم زدن مبارزات انتخاباتی و ایجاد رعب و وحشت‌اند.”

عبدالله افزوده است که “گروه طالبان و دشمنان افغانستان بدانند که با حرکت‌های ددمنشانه خود نمی‌توانند به عزم و اراده حکومت و مردم ما برای رفتن به سوی انتخابات و تعیین سرنوشت از راه‌های دموکراتیک خلل وارد کنند”.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌ها و قربانی‌های نیروهای امنیتی، به آنان هدایت داده تا در سرکوبی دشمنان افغانستان، تأمین امنیت شهروندان و تأمین امنیت مبارزات انتخاباتی از هیچ‌نوع تلاشی فروگذار نکنند.

این در حالی است که به گفته مسئولین وزارت صحت عامه، در حمله انفجاری موتر بمب بالای حوزه ششم امنیتی پولیس در غرب کابل تاکنون 95 زخمی به شفاخانه‌ها انتقال داده شده‌اند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان