جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
2 بازدید

هفته جهانی تغذیه با شیر مادر؛ تغذیه با شیر مادر مرگ و میر کودکان را 35 درصد کاهش می‌دهد

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

همزمان با فرا رسیدن هفته جهانی تغذیه با شیر مادر، وزیر صحت عامه کشور می‌گوید که اگر کودکان با شیر مادر تغذیه شوند، مرگ و میر آن‌ها بیش از 35 درصد کاهش می‌یابد.

photo_2019-08-06_17-32-50

از هفته جهانی تغذیه با شیر مادر امروز(سه‌شنبه، 15 اسد) با حضور رییس اجرایی حکومت و شماری از وزرا و مسوولان دولتی در کابل گرامی‌داشت شد.

داکتر فیروزالدین فیروز، وزیر صحت عامه در این مراسم خاطرنشان کرد: “وزارت صحت در تلاش است تا زمینه را برای زنان شیرده شاغل در محیط کار فراهم کند و همچنان روی رخصتی‌های ولادی بانوان کار می‌کند تا شرایط بهتری برای بانوان فراهم شود”.

عبدالله عبدالله، رییس اجرایی حکومت نیز در این مراسم گفت: “شیردادن در لحظات نخستین زند‌گی کودک و شش ماه اول زند‌گی، برای رشد اطفال از لحاظ فیزیکی و معنوی و جلوگیری از امراض مختلف بسیار مهم و حیاتی است”.

سید انور سادات، سرپرست وزیر کار و امور اجتماعی نیز از برنامه‌های مشخص برای ایجاد فضا و محیط مصون برای مادران شاغل که کودکان‌‌شان را شیر می‌دهند، خبر داد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان