جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

وزارت دولت در امور صلح: هیأت 15 نفری مذاکرات بین‌الافغانی تشکیل شده است

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

وزارت دولت در امور صلح اعلام کرده که به دنبال رایزنی‌های مستمر و همه‌جانبه با طرف‌های ذی‌دخل داخلی، هیأت 15 نفری مذاکره‌کننده دولت افغانستان با طالبان تشکیل شده است.

این وزارت امروز چهارشنبه(9اسد) با نشر یک خبرنامه گفته است، در تشکیل این هیأت که 15 نفر اعضای آن می‌باشد، تنوع سیاسی، اجتماعی و قومی در نظر گرفته شده تا بتواند از سوی حکومت و با درنظرداشت ارزش‌ها و دست‌آوردهای مردم افغانستان مذاکره کند.

وزارت دولت در امور صلح در مورد اسامی این هیأت 15 نفری گفتگوکننده برای صلح چیزی نگفته است.

logo

این وزارت افزوده است که دولت افغانستان با ایالات متحده در مورد قدم‌های بعدی روند صلح در توافق قرار دارد.

وزارت دولت در امور صلح روابط استراتژیک دولت با دولت در سطح منطقه و فرامنطقه را یک اصل اساسی در امر ثبات کشور دانسته، تاکید کرده که روابط استراتژیک افغانستان و امریکا از اهمیت بالایی برخوردار است.

در حالی این وزارت از تشکیل هیأت 15 نفری مذاکره‌کننده صلح خبر داده که گروه طالبان تاکنون حاضر نشده به عنوان یک حکومت، با طرف افغانستان وارد گفتگوی رو در رو شود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان