کشته شدن 10 نیروی امنیتی در حمله طالبان در هرات

توسطروایت زنده

مرداد ۸, ۱۳۹۸ به روز رسانی : اسفند ۱۳, ۱۴۰۲

مقام های محلی از کشته شدن 10 نیروی امنیتی و زخمی شدن 7 تن دیگر آنان در ولایت هرات خبر داده اند.

فرزاد فروتن، معاون سخنگوی فرماندهی پولیس هرات امروز سه‌شنبه (8اسد) به خبرنامه گفت: “شب گذشته شورشیان طالب به یک پاسگاه در ولسوالی کشک کهنه ولایت هرات حمله کردند که این حمله تا ساعت 5 صبح امروز ادامه داشته است”.

فروتن افزود، در این در گیری 2 تن از نیروهای پولیس ملی، یک نیروی پولس محلی و یک تن از نیروهای خیزش مردمی کشته شده و یک نیروی پولیس ملی زخمی شده اند.

او افزود، در این در گیری به شورشیان طالب و نیروهای ارتش محلی نیز تلفاتی وارد شده که جزییات آن در دست نیست.

herat

در همین حال غلام حبیب هاشمی،  عضو شورای ولایتی هرات به خبرنامه گفت، در این درگیری 10 تن از نیروهای امنیتی کشته و 7 تن دیگر آنان زخمی شده اند.

هاشمی افزود: “متاسفانه ارگان های کشفی هیچ گونه فعالیت اوپراتیفی در این مناطق برای دفع حملات طالبان ندارند و بسیار ضعیف عمل می کنند، این امر باعث شده که شورشیان طالب منطقه را قبل از حملات شان شناسایی و از طرف شب با آگاهی تمام بالای پاسگاه نیروهای امنیتی حمله  نمایند”.

این عضو شورای ولایتی هرات تاکید کرد: “متاسفانه پاسگاها کنترول نمی شوند که مهمات وجود دارد یا خیر، ما هر روز شاهد شهادت فرزندان این خاک هستیم. همچنین عدم هماهنگی نیروهای امنیتی در زون غرب باعث شده تا تلفات این نیروها افزایش یابد و دشمن فعالیت های خود را گسترش دهد”.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *