جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات

صدور ویزای پاکستان برای شهروندان عادی افغانستان متوقف شد

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

سفارت پاکستان در افغانستان اعلام کرده که صدور ویزای پاکستان برای شهروندان عادی افغانستان برای مدت نامعلومی متوقف شده است.

سفارت پاکستان در کابل امروز یک‌شنبه(6اسد) با نشر یک خبرنامه گفته است، صدور ویزا برای اتباع افغانستان به استثنای بیماران، افراد مسن، زنان و تاجران متوقف شده است.

pakistan

در این خبرنامه آمده است، تا زمانی که حکومت افغانستان علیه “باندهایی که بیرون از سفارت برای دسترسی به خدمات این نهاد از مراجعین پول می گیرند”، اقدام نکند، این سفارت برای شهروندان افغانستان ویزا صادر نخواهد کرد.

پیش از این زاهد نصرالله خان، سفیر پاکستان در کابل در دیدار با صلاح الدین ربانی، سرپرست وزارت خارجه به تاریخ 25 سرطان گذشته، توافق کرده‌ بودند مشکلات ویزای پاکستان برای مردم افغانستان در آینده نزدیک مورد بررسی قرار گرفته و راه‌حل مناسب برای رفع آن ارایه شود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان