جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
4 بازدید

کارکنان خدمات ملکی نمی‌توانند از ساعات رسمی و امکانات دولتی به سود و زیان نامزدان انتخاباتی استفاده کنند

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

کمیسیون مستقل اصلاحات اداری و خدمات ملکی می‌گوید که کارکنان خدمات ملکی نمی‌توانند از ساعات رسمی و امکانات دولتی به سود و زیان نامزدان انتخابات ریاست جمهوری استفاده کنند.

Elections

این کمیسیون امروز شنبه(5اسد) در یک خبرنامه از همه کارکنان خدمات عامه خواست تا به منظور برگزاری شفاف و عادلانه انتخابات ریاست جمهوری، از ساعات رسمی و منابع دولتی به سود یا زیان نامزدان استفاده نکنند.

در خبرنامه این کمیسیون آمده است که بر اساس قانون، موظفان خدمات عامه مکلف‌اند تا اصل بی‌طرفی را در اجراآت خویش رعایت کنند و از استفاده وسایل، تجهیزات و معلومات اداره به نفع احزاب و اشخاص سیاسی خودداری نمایند.

به گفته کمیسیون اصلاحات اداری، استانداردهای بین‌المللی نیز بر عدم استفاده از منابع و وجوه عامه به منظور اهداف انتخاباتی تأکید می‌کند.

این کمیسیون تاکید کرده که اعمال نفوذ بر رای‌دهندگان، فراهم ساختن امکانات و منابع دولتی به سود یکی از نامزدان، ابراز نظر به سود و یا زیان نامزدان، استفاده از مقام وظیفه‌ به منظور تقویت و تضعیف موقف نامزدان، حضور یافتن در همایش‌های انتخاباتی و دیگر فعالیت‌های مربوط به انتخابات در جریان ساعات رسمی، از فعالیت‌های ممنوع‌شده در جریان پیکارهای انتخاباتی است. کمیسیون اصالاحات اداری خاطرنشان کرده که متخلفان با برخورد قانونی روبه‌رو می‌شوند و ممکن است از کار در اداره عامه نیز محروم شوند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان