جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
2 بازدید

تاکید رییس جمهور غنی و جنرال دنفورد بر مبارزه مشترک علیه تروریزم در افغانستان

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

رییس جمهور غنی و جنرال جوزف دنفورد، رییس ستاد مشترک ارتش امریکا بر مبارزه مشترک علیه تروریزم در افغانستان تاکید کرده اند.

ارگ ریاست جمهوری در یک خبرنامه گفته است که اشرف غنی قبل از ظهر امروز پنجشنبه(3اسد) با جنرال جوزف دنفورد، رئیس ستاد مشترک ارتش امریکا در ارگ دیدار کرده است.

در این خبرنامه آمده است که در این دیدار هر دو جانب در خصوص مبارزه با تروریزم، صلح و ثبات افغانستان و اهمیت منافع مشترک به عنوان اساس مناسبات میان دو کشور گفتگو کرده اند.

ashraf ghani

دو طرف در این دیدار در مورد بلندبردن ظرفیت و مهارت نیروهای امنیتی و دفاعی افغانستان و حمایت از این نیروها، پیشرفت ها در اهداف مشترک و مشارکت هر دو کشور در زمینه جنگ با تروریزم و افراط گرایی نیز تبادل نظر کرده اند.

رییس ستاد مشترک امریکا در حالی به کابل آمده است که سخنان اخیر دونالد ترامپ،  رییس جمهور امریکا با عمران خان، نخست وزیر پاکستان در مورد صلح افغانستان، واکنش تند مقام های حکومت را به همراه داشته است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان