جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

وزارت صحت: دسترسی آسان به مواد مخدر باعث افزایش شمار معتادان شده است

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

معین پالیسی و پلان وزارت صحت عامه می‌گوید که مواد مخدر به یک چالش جدی در کشور مبدل گردیده و دسترسی آسان به این مواد، عامل افزایش شمار معتادان در کشور می‌باشد.

خانم دیوه صمد که امروز یک‌شنبه(23سرطان) در مراسم تجلیل از صدمین سال‌روز استرداد استقلال افغانستان در شفاخانه تداوی معتادین هزار بستر ابن سینا سخن می‌گفت، خاطرنشان کرد، وزارت صحت ۸۶ مرکز جدید تداوی معتادان را در ۲۲ ولایت کشور ایجاد نموده که در یک سال گذشته، بیش از سه هزار معتاد در این مراکز زیر درمان قرار گرفته‌اند.

Ministry of Health

او افزود، وزارت امورداخله در امر کاهش فروش و قاچاق مواد مخدر نقش ارزنده‌ای دارد و نهادهای سکتوری باید با این وزارت هم‌کاری همه‌جانبه نمایند تا این پدیده ویران‌گر در کشور نابود گردد.

در حالی از سالروز استقلال کشور در شفاخانه تداوی معتادین ابن سینا تجلیل گردید که حدود 100 تن از معتادینی که برای تداوی به این مرکز مراجعه کرده بودند، امروز بعد از ترک اعتیاد مرخص گردیدند و 100 معتاد دیگر از شهر کابل زیر درمان قرار گرفتند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان