جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
3 بازدید

عبدالله: هیچ کسی نمی‌تواند از کشتن مردم بی‌گناه امتیاز بگیرد

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

رییس اجرایی حکومت در واکنش به حملات انتحاری غزنی و کابل که بیشتر تلفات آن غیرنظامیان بوده، می‌گوید، هیچ کسی نمی‌تواند از کشتن مردم بی‌گناه در جایی امتیاز بگیرد.

داکتر عبدالله عبدالله امروز دوشنبه(17سرطان) در نشست شورای وزیران گفت، مبنای حملات انتحاری که از سوی طالبان در کابل و غزنی صورت گرفت، به خاطر امتیاز گرفتن در جریان مذاکرات صلح است.

Abdullah 1

او افزود، قتل و کشتار مردم به شمول کودکان، یک فکر بی‌جا است و هیچ کسی نمی‌تواند از کشتن مردم بی‌گناه در جایی امتیازی بگیرد.

رییس اجرایی حکومت در واکنش به بازداشت استادان دانشگاه کابل به اتهام همکاری با داعش علاوه کرد، این افراد در پهلوی تبلیغات برای داعش، برای زمینه‌سازی فعالیت‌های آن‌ها نیز تلاش می‌کرده و در تحقیقات ابتدایی اعتراف کرده که رابطه مستقیم با افراد انتحاری داشته‌اند.

او در خصوص برگزاری انتخابات نیز گفت، مردم افغانستان به برگزاری انتخابات شفاف ریاست‌جمهوری چشم دوخته‌اند و هرگونه تقلب در این روند، می‌تواند سبب بی‌ثباتی در کشور شود.

داکتر عبدالله همچنان اضافه کرد که همه به‌شمول مقام‌های ارشد حکومتی مسئولیت دارند در امور کمیسیون مستقل انتخابات به نفع یا به ضرر کدام نامزد مشخص مداخله نکنند.

رییس اجرایی حکومت در خصوص گفتگوی دو روزه بین‌الافغانی در دوحه نیز خاطرنشان کرد که کشور آلمان کوشش نهایی خود را کرده تا نمایندگی خوبی از مردم افغانستان در این دور از نشست صورت بگیرد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان