جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
3 بازدید

برخورد یک گلوله مزایل در غزنی هم‌زمان با تدابیر شدید امنیتی برای سفر مقام‌های ارشد حکومتی

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

مقام‌های امنیتی از اصابت یک گلوله مزایل در شهر غزنی همزمان با تدابیر شدید امنیتی برای سفر مقام‌های ارشد حکومتی به این ولایت خبر داده‌اند.

نصیر احمد فقیری، رییس شورای ولایتی غزنی به خبرنامه گفت، قرار است یک هیأت بلندپایه از کابل به ولایت غزنی سفر کند، که قبل از رسیدن این هیأت، یک گلوله مزایل در نزدیکی‌های حرم‌سرای ولایت اصابت کرده است.

نصیراحمد فقیری، رییس شورای ولایتی غزنی
نصیراحمد فقیری، رییس شورای ولایتی غزنی

اما به گفته منابع محلی، برخورد این گلوله مزایل تلفاتی به همراه نداشته است.

فقیری افزود، این گلوله مزایل زمانی در شهر غزنی اصابت کرده که نیروهای امنیتی و قطعه پی‌پی‌اس ریاست ریاست جمهوری برای سفر یک هیأت بلندپایه از کابل، مصروف تأمین امنیت در این شهر هستند.

این هیأت بلندپایه حکومتی در حالی به غزنی سفر می‌کند، که روز گذشته یک حمله انتحاری با موتر بمب در شهر غزنی، منجر به کشته و زخمی شدن بیش از 170 تن به شمول دانش‌آموزان یک مکتب گردید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان