روند پرداخت حقوق معلولین و خانواده شهدا الکترونیک می‌شود

توسطروایت زنده

تیر ۱۱, ۱۳۹۸ به روز رسانی : اسفند ۱۳, ۱۴۰۲

وزارت دولت در امور شهدا و معلولین و وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی، یک تفاهم‌نامه همکاری امضاء کردند که بر اساس آن، روند پرداخت حقوق معلولین و خانواده شهدا، الکترونیک می‌شود‌.

فهیم هاشمی، سرپرست وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی امروز سه‌شنبه (11سرطان) در نشست خبری در این مورد گفت، افزون بر الکترونیک‌سازی روند پرداخت حقوق معلولین و خانواده‌های شهدا، راه‌اندازی ورکشاپ‌های آموزشی و ظرفیت‌سازی برای کارمندان وزارت دولت در امور شهدا و معلولین، از دیگر بخش‌های این تفاهم‌نامه است.

kabul

او افزود، به منظور ایجاد سهولت برای مراجعین، مرکز خدمات عامه به کمک مالی وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی در وزارت دولت در امور شهدا و معلولین نیز طراحی و اعمار خواهد شد.

به گفته هاشمی، پیش از این وزارت مخابرات ۱۶ تفاهم‌نامه را به همکاری اداره آسان خدمت، با ادارات دولتی امضا کرده که نتایج رضایت‌بخشی در قبال داشته است.

در همین حال لعل‌الدین آریوبی، وزیر دولت در امور شهدا و معلولین گفت: “پس از تحلیل و ارزیابی سیستم‌های موجود، سیستم‌های جدید برای ارایه خدمات آماده خواهد شد و با ایجاد سرعت و شفافیت، مراجعین در زمان کمتر حقوق خویش را به دست خواهند آورد”.

به گفته اریوبی، الکترونیک‌سازی سیستم پرداخت حقوق معلولین، وزارت دولت در امور شهدا ومعلولین را در روند حسابدهی و به میان آوردن شفافیت کمک خواهد کرد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *