نابودی فلج کودکان در اولویت برنامه‌های سازمان بین‌المللی بهداشت در افغانستان است

توسطروایت زنده

تیر ۷, ۱۳۹۸ به روز رسانی : اسفند ۱۳, ۱۴۰۲

معاون سازمان بین المللی بهداشت می گوید، فعالیت های این سازمان در افغانستان گسترش می یابد و نابودی بیماری فلج کودکان در اولویت برنامه‌های آن ها در افغانستان قرار دارد.

ریاست اجرایی حکومت امروز جمعه(7سرطان) در یک خبرنامه گفته است که این مطلب را خانم سوزان جاکوب در دیدار با داکتر عبدالله عبدالله در حاشیه اجلاس سالانه “کران مونتانا” در سویس بیان کرده است.

آقای عبدالله در این دیدار ضمن قدردانی از کمک‌های سازمان بین‌المللی بهداشت به افغانستان، خواهان ادامه همکاری‌های بیش‌تر این سازمان شده است.

abdullah

او همچنان از این سازمان خواسته است تا افغانستان را در فراهم سازی بهتر بسته خدمات صحی جهانی برای ارایه خدمات صحی معیاری و ظرفیت‌سازی در وزارت صحت عامه کمک کند.

رییس اجرایی حکومت در عین حال بر توجه بیش‌تر سازمان جهنی بهداشت برای نابودی بیماری فلج کودکان، ریشه‌کن سازی توبرکلوز و دیگر بیماری های ساری در افغانستان تأکید کرده است.

خانم جاکوب نیز ضمن قدردانی از همکاری حکومت افغانستان با این سازمان، وعده سپرده است که به توصیه‌های حکومت افغانستان در این ملاقات و سفیر قبلی رییس این سازمان به افغانستان رسیدگی می‌کنند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *