جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

رسیدگی به ۲۵۸ قضیه قاچاق مواد مخدر در سه ماه اول سال روان

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

مرکز عدلی و قضایی مبارزه با مسکرات و مواد مخدر می‌گوید که در جریان سه ماه نخست سال روان، ۲۵۸ قضیه قاچاق مواد مخدر به هدف تدقیق و بررسی به این اداره رسیده است.

photo_2019-06-24_16-16-11

خالد موحد، سخنگوی این مرکز امروز سه‌شنبه(4سرطان) در یک کنفرانس خبری در کابل گفت، پولیس مبارزه با مواد مخدر در سه ماه گذشته ۳۲۱ تن را در پیوند به ۲۵۸ قضیه قاچاق مسکرات و مواد مخدر بازداشت کرده و برای رسیدگی به مرکز عدلی و قضایی مبارزه با مسکرات و مواد مخدر فرستاده است.

بر این اساس، موحد افزود، در جریان سه ماه نخست سال روان، ۲۹۳ تن از سوی دادگاه ابتدایی این مرکز به ۱ الی ۳۰ سال زندان  محکوم به مجازات شده است. هم‌چنان دادگاه استیناف این مرکز ۲۰۲ تن را درپیوند به ۱۴۸ قضیه، به زندان‌های تنفیذی مختلف محکوم کرده است.

وی خاطرنشان کرد، دادگاه ابتدایی واستیناف این مرکز بنابر نبود دلایل برای ۱۸ نفر به شمول ۱۰ موظف خدمات عامه، برائت داده و نیز در این مدت پس از فیصله دادگاه استیناف مبارزه علیه مسکرات و مواد مخدر، قطعیت ۹۴ قضیه توسط دادگاه دیوان امنیت عامه دادگاه عالی صادر شده است.

به گفته سخنگوی مرکز عدلی و قضایی مبارزه با مسکرات و مواد مخدر، از نزد این افراد بیش از ۶۳۰ کیلوگرام هرویین، ۸۶ کیلوگرام مورفین، بیشتر از ۲۴۰۰ کیلوگرام تریاک، بیش از ۳۶۰۰ کیلوگرام چرس، نزدیک به ۴۵۰ کیلوگرام شیشه، هزاران تابلیت روان‌گردان، هزاران کیلوگرام تیزاب، مواد کیمیایی جامد و مشروبات الکلی نیز کشف شده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان