جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

دبیرکل ناتو: حضور ما در افغانستان وابسته به محتوای توافق صلح با طالبان است

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

دبیرکل ناتو می‌گوید، حضور نیروهای ناتو در افغانستان وابسته به محتوای توافق‌نامه‌ صلح افغانستان با طالبان است.

photo_2019-06-24_17-01-42

ینس ستولتنبرگ امروز سه‌شنبه(4سرطان) در کنفرانس خبری در بروکسل گفت، قرار است فردا چهارشنبه(5 سرطان) نشستی در مورد وضیعت امنیتی و روند صلح افغانستان در این شهر برگزار شود.

او افزود، ناتو و متحدانش از گفت‌وگوهای روان در روند صلح افغانستان به طور جدی حمایت می‌کنند، اما چگونگی حضور نیروهای ناتو پس از رسیدن افغانستان به صلح هنوز روشن نیست.

آقای ستولتنبرگ تاکید کرد: “حضور نیروهای ناتو پس از معامله صلح ارتباط می‌گیرد به محتویات معامله، اما من فکر می‌کنم که حال هنوز وقت است که بگوییم ما چگونه حضوری پس از صلح خواهیم داشت، ما تا هنوز محتویات معامله را ندیده‌ایم.”

او اضافه کرد، راه‌حل بیرون‌رفت افغانستان از مشکلات، فراهم‌شدن شرایط یک راه حل سیاسی از طریق گفت‌وگو است و باید این شرایط از حمایت وسیعی برخوردار باشد.

این در حالی است که قرار است دو روز بعد زلمی خلیلزاد، نماینده ویژه امریکا در امور صلح افغانستان دور هفتم گفت‌وگوهایش با نمایندگان طالبان را از سر بگیرد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان