وزارت داخله: در چهار ماه گذشته 48 مجرم جرایم سازمان‌یافته در شهر کابل بازداشت شده است

توسطروایت زنده

تیر ۴, ۱۳۹۸ به روز رسانی : اسفند ۱۳, ۱۴۰۲

سخنگوی وزارت داخله می‌گوید، در چهار ماه گذشته به شمول عبدالحمید خراسانی که امروز سه‌شنبه(4 سرطان) بازداشت شد، 48 مجرم جرایم سازمان‌یافته در شهر کابل بازداشت شده و جرایم جنایی در این شهر 60 درصد کاهش یافته است.

photo_2019-06-24_17-47-15

نصرت رحیمی امروز سه‌شنبه(4سرطان) در یک کنفرانس خبری در کابل گفت، پرونده عبدالحمید خراسانی به زودترین فرصت از سوی پولیس تکمیل و به دادستانی فرستاده خواهد شد.

او افزود، حلقه مصونیت مجرمین جرایم سازمان‌یافته، مجرمین سطح پایین و مجرمین سطح متوسط تنگ شده و همان قسمی که با تروریست‌ها برخورد می‌شود، با مجرمان جنایی نیز برخورد صورت می‌گیرد.

رحیمی خاطرنشان کرد، در اثر اقدامات نیروهای امنیتی، جرایم سازمان‌یافته ۹۰ درصد، حملات ترویستی 70 درصد و در کل میزان جرایم جنایی 60 درصد در شهر کابل کاهش یافته است.

این در حالی است که صبح امروز عبدالحمید خراسانی در حالی بازداشت شد که می‌خواست در گردهمایی شورای نامزدان انتخابات ریاست جمهوری اشتراک کند.

به گفته سخنگوی وزارت داخله، عبدالحمید خراسانی به اتهام دست داشتن در باج‌گیری از خرده تاجرها، تیل‌فروشان و دوکان‌داران، چندین مورد ربایندگی، قتل، چپاول‌گری، ره‌زنی و زورگویی بازداشت شده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *