جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

کشته و زخمی شدن 21 تن در حمله حوثی ها به دو فرودگاه در عربستان سعودی

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

ائتلاف عربی به رهبری عربستان سعودی اعلام کرده است که در جریان حمله حوثی بالای یک فرودگاه در این کشور، یک نفر کشته و ۲۱ نفر دیگر زخمی شدند.

photo_2019-06-24_15-44-54

تلویزیون المسیره، وابسته به حوثی های یمن، صبح امروز  دوشنبه(3سرطان) اعلام کرد، دو فرودگاه ابها و جیزان در جنوب عربستان سعودی مورد حمله هواپیماهای بدون سرنشین یمن قرار گرفته است.

در همین حال تلویزیون العربیه، وابسته به عربستان سعودی، خبر داه است که یک هواپیمای بدون سرنشین به پارکینگ فرودگاه ابها حمله کرده است. این فرودگاه در ۲۰۰ کیلومتری مرز یمن واقع است.

این در حالی است که حملات حوثی ها بر اهدافی در عربستان سعودی افزایش یافته است. چندی قبل نیز حوثی ها با استفاده از موشک‌های کروز و هواپیماهای بدون سرنشین اهدافی را در عربستان مورد حمله قرار داده بودند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان