دیدار هیأت رهبری کمیسیون انتخابات با مسوولین کمپنی «درملوک» در امارات

توسطروایت زنده

تیر ۲, ۱۳۹۸ به روز رسانی : اسفند ۱۳, ۱۴۰۲

کمیسیون انتخابات اعلام کرده که هیأت رهبری این کمیسیون با مسوولین کمپنی «درملوک» در امارات متحده عربی راجع به سیستم بایومتریک دیدار کرده است.

photo_2019-06-21_16-13-58

این کمیسیون امروز یک‌شنبه(2سرطان) اعلام کرده، هیأت رهبری کمیسیون انتخابات امروز در سفری رسمی عازم امارات متحده شده و با مسئولین کمپنی درملوک(DERMALOG) گفتگو نموده‌اند.

حوا علم نورستانی، رئیس کمیسیون مستقل انتخابات هدف از این سفر را بحث و تبادل نظر در مورد مسائل مربوط به وسایل بایومتریک گفته، افزوده است: “معلومات و توضیحات مسئولین شرکت متذکره نشان می‌دهد که هیأت همراه و تخنیکی ما به موافقت‌هایی دست یافته و پیشرفت‌هایی در این مورد به دست آمده است”.

گفتنی است در تشکیل این هیأت، خانم نورستانی، رحیمه ظریفی، کمیشنر کمیسیون، حبیب الرحمن ننگ، رئیس دبیرخانه این نهاد، سید عبدالاحد رشتیا، معاون مالی و اداری دبیرخانه و هیأت تخنیکی حضور دارند.

به گفته کمیسیون مستقل انتخابات، پروسه ثبت نام و نمایش فهرست رأی‌دهندگان رو به اختتام است.

این در حالی است که کمیسیون مستقل انتخابات در این اواخر به علت کمبود وقت، تصمیم گرفته بود از سیستم بایومتریک تنها در روز انتخابات (ششم میزان سال جاری) در انتخابات ریاست جمهوری استفاده کند که این موضوع انتقاد شماری از نامزدان انتخاباتی را در پی داشت.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *