جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

دو نفت‌کش در دریای عمان مورد حمله قرار گرفت

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

منابع خبری از وقوع دو انفجار مهیب در دریای عمان خبر داده‌اند.

sea

شبکه خبری العالم به نقل از منابع محلی عمان اعلام کرده است، دو انفجار به صورت پیاپی در دریای عمان رخ داده و بر اساس تحقیقات صورت گرفته، دو نفت‌کش بزرگ حامل نفت خام هدف حمله قرار گرفته‌اند و این صداهای انفجار، ناشی از این حمله بوده است.

همچنان شبکه العالم به نقل از منابع محلی پاکستان نیز گزارش داده که این منابع نیز صدای این انفجارها را شنیده‌ و خدمه‌های این دو نفت‌کش، از بندرگاه‌های پاکستان و عمان درخواست کمک کرده‌اند.

تا هنوز از نوعیت انفجار و این‌که نفت‌کش‌های مورد حمله مربوط به کدام کشور است، جزییاتی در دسترس نیست.

پیش از این نیز چهار نفت‌کش که دو نفت کش آن مربوط به عربستان سعودی بود، در نزدیکی بندر فجیره امارات متحده عربی هدف حمله خراب‌کارانه قرار گرفت. مقامات آمریکایی ایران را مظنون نخست حمله به این نفت‌کش‌ها معرفی کردند؛ اقدامی که ایران همواره دست‌داشتن در آن را رد کرده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان