جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

هشدار شورای نامزدان انتخابات ریاست جمهوری برای تحریم انتخابات

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

شورای نامزدان انتخابات ریاست جمهوری با انتقاد از بی‌عدالتی و تبعیض سران حکومت، هشدار داده‌اند که برای مبارزه با این بی‌عدالتی و تبعیضی که در حق آن‌ها روا داشته شده، از هر گزینه‌ای از جمله تحریم انتخابات استفاده خواهند کرد.

شورا

این شورا امروز دوشنبه(20 جوزا) در یک خبرنامه بار دیگر سران حکومت به ‌ویژه محمداشرف غنی را به قانون‌شکنی و سوء‌استفاده از امکانات دولتی متهم کرده گفته که سران حکومت از صلاحیت‌ها و امکانات دولتی به صورت ناجایز استفاده می‌کنند.

این نامزدان از جانب دیگر اعلام کرده‌اند که محمد اشرف غنی و عبدالله عبدالله طرح آن‌ها را برای عبور از بن‌بست خلاء قدرت نپذیرفته‌اند.

شورای نامزدان انتخابات ریاست جمهوری در عین حال تأکید کرده که هرگونه عزل و نصب مقامات بلندپایه دولتی پس از اول جوزا غیرقانونی است و به معنای هماهنگی برای مهندسی انتخابات است.

این شورا به کمیسیون مستقل انتخابات نیز توصیه کرده تا تمامی فعالیت‌ها و فیصله‌هایش را بدون جانب‌داری در چوکات قانون انجام دهد و در صورت نقض قانون، کمیشنران این کمیسیون را سلب اعتماد خواهند کرد.

این در حالی است که شورای نامزدان انتخابات ریاست جمهوری پیش از این گفته بودند که پس از اول جوزا تا انتخاب رییس‌جمهور جدید، باید حکومت سرپرست در کشور تشکیل شود؛ طرحی که تاکنون پذیرفته نشده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان