جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
9 بازدید

باشندگان ولسوالی محمدآغه ولایت لوگر 12 مکتب را بستند

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

مقام های محلی از بسته شدن 12 مکتب به روی دانش آموزان از سوی باشندگان ولسوالی محمد آغه ولایت لوگر خبر داده اند.

دیدار لونگ، سخنگوی والی لوگر امروز شنبه(18جوزا) به خبرنامه گفت: “صبح امروز باشندگان محل در منطقه دهنو به تعداد 12 مکتب را به روی دانش آموزان بسته اند”.

logar

لونگ افزود، باشندگان محل دلیل این اقدام را موجودیت پاسگاه های نیروهای امنیتی در این منطقه عنوان کرده، خواهان برداشته شدن این پاسگاه ها از این منطقه شدند.

سخنگوی والی لوگر تاکید کرد، این اقدام باشندگان محل با فشار از سوی شورشیان طالب صورت گرفته است.

به گفته وی، باشندگان محل یک قطع نامه را به ریاست معارف این ولایت ارسال کرده و رهبری ولایت نیز تلاش دارد تا به زودترین فرصت به این مشکل رسیدگی کند تا دروازه های مکاتب دوباره به روی دانش آموزان باز شود.

در همین حال نور محمد عبیدی، ولسوال محمدآغه نیز به خبرنامه گفت: “یک مشکل جزیی وجود داشت و فعلا حل شده است و قرار است فردا این مکاتب دوبازه بازگشایی شود”.

ولسوال محمد آغه شمار این مکاتب را  دو یا سه باب می گوید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان