جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

پرده‌ برداری از یک اختلاس 600 میلیون افغانی در خرید گوشت وزارت امور داخله

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

سخنگوی وزارت امور داخله افغانستان از بازداشت 23 کارمند ریاست‌های لوژستیک و مالی این وزارت و مسئول یک شرکت خصوصی به اتهام اختلاس 600 میلیون افغانی در پیمان خریداری گوشت برای این وزارت خبر داده است.

MOI

نصرت رحیمی، سخنگوی وزارت داخله با بیان این خبر در صفحه فیس‌بوک خود نوشته است: “به تعداد ۲۳ تن از کارمندان ریاست‌های لوژستیک و مالی وزارت امور داخله و حاجی رسا، مسئول یک شرکت خصوصی(شرکت شجاع آبدره و حامد) به اتهام اختلاس ۶۰۰ ملیون افغانی پول اعاشه پولیس دستگیر گردیدند”.

به گفته وی، معین تامینات وزارت امورداخله و رؤسای عمومی لوژستیک و مالی وزارت امورداخله نیز ممنوع الخروج گردیدند.

آقای رحیمی خاطرنشان کرده که افراد دستگیر شده حاجی رسا، مسئول یک قرارداد وزارت امورداخله، 9 کارمندان ریاست عمومی لوژستیک و 13 کارمندان ریاست عمومی مالی وزارت امورداخله می‌باشند.

در همین حال منابعی در وزارت امورداخله به طلوع نیوز گفته‌اند که در پیمان خریداری‌های گوشت این وزارت تنها در یک سال 600 میلیون افغانی اختلاس شده است.

این منابعی خاطرنشان کرده‌اند که مجموعه پیمان‌های شرکت شجاع آبدره و حامد با وزارت امور داخله، بیش از یک میلیارد و 100 میلیون افغانی بوده است.

به گفته این منابع، کارمندان شرکت شجاع آبدره و حامد، به فرماندهی پولیس یک ولایت پنج هزار کیلوگرام گوشت می‌دهند، اما در سند با امضا فرمانده پولیس همان ولایت، ده هزار کیلوگرام می‌رسانند. اما در حالت‌هایی که فرمانده پولیس توافق نمی‌کند، این شرکت با مهرهای جعلی وزارت امور داخله، سندهای تازه می‌سازد و آن‌ها را مهر می‌زند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان