جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

وزارت امور زنان: از آغاز سال روان 15 قضیه حاد خشونت علیه زنان به وقوع پیوسته است

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

وزارت امور زنان می گوید از میان قضایای خشونت علیه زنان که از آغاز سال روان تا اکنون به وقوع پیوسته، ۱۵ قضیه آن حاد می باشد.

photo_2019-05-26_15-11-09

سپوژمی وردگ، معین این وزارت امروز یکشنبه (5جوزا) در یک کنفرانس خبری مشترک با دادستانی کل، وزارت صحت، وزارت امور داخله و انجمن مستقل وکلای مدافع در مرکز اطلاعات ورسانه های حکومت گفت که ۷ مورد قتل، ۲مورد محاکمه صحرایی، یک مورد نکاح اجباری، ۲مورد فروش زنان به بهانه ازدواج، یک مورد تجاوز جنسی گروهی و حبس دو زن از سوی گروه طالبان، شامل قضایای حاد خشونت علیه زنان می باشند.

خانم وردک افزود این قضایا در ولایت های سرپل، غور، بادغیس، ننگرهار و کابل روی داده است.

به گفته معین وزارت امور زنان قتل مینه منگل و پرتاب شدن پریسا از طبقه ششم به پایین در کابل و تجاوز جنسی گروهی بریک بانو در ولایت سمنگان را که در دو هفته اخیر روی داده اند، از جمله قضایای تکان دهنده است و وزارت امور زنان اقدامات لازم را در قبال آن انجام داده است.

در همین حال، سینا شنا منصور، مرستیال دادستانی مبارزه با خشونت علیه زنان گفت که تمام قضایای خشونت علیه زنان از سوی این بخش مورد پیگیری قرار گرفته و دوسیه های قضایای یک ماه اخیر نیز مطابق قوانین نافذه کشور زیر تحقیق قرار دارد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان