جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

یونیسف: دو میلیون کودک در افغانستان از سوء تغذیه رنج می برند

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

صندوق حمایت از کودکان سازمان ملل متحد “یونیسف” می گوید نزدیک به دو و نیم میلیون کودک زیر پنج سال و زنان باردار و شیرده در افغانستان دچار سوتغذیه اند.

photo_2019-05-21_16-08-43

یونیسف امروز سه‌شنبه (31ثور) در گزارش تازه خود اعلان کرده است که این میزان شهروندان افغان به‌صورت حاد از سلامت و امنیت غذایی محروم اند.

این گزارش که در 22 ولایت افغانستان با بررسی وضعیت کودکان، زنان باردار و شیرده تهیه شده آمده است که که خشک‌سالی سال گذشته‌ی میلادی در سال جاری نیز ادامه خواهد یافت و باعث کاهش سلامت غذایی در این کشور می‌شود.

یونیسف آسیب پذیر ترین قشر جامعه را در برابر سوء تغذیه،کودکان زیر پنج سال و زنان باردار و شیرده دانسته افزوده است که ۶۰۰ هزار کودک در افغانستان در معرض سوتغذیه حاد قرار دارند.

در این گزارش تاکید شده است کودکانی که سلامت غذایی ندارند ۹ برابر بیش از دیگران در معرض خطر مرگ قرار دارند و نیز نبود امنیت غذایی تأثیرات مخربی بر ذهن آنان داشته و سبب کاهش رشد آنان شده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان