جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
6 بازدید

هفتمن مرحلۀ انتخابات پارلمانی هند امروز آغاز شده است

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

بر اساس گزارش ها هفتمین مرحله انتخابات پارلمانی هند صبح امروز یک شنبه (29ثور) اغاز شده و این مرحله از انتخابات در بخش‌هایی از هفت ایالت آن کشور برگزار شده‌ است.

گفته شده که در این مرحلۀ انتخابات، ۹۱۸ تن برای ۵۹ کرسی کاندید می باشند.

election india

با برگزاری انتخابات امروز، در ایالت های اترا پرادیش، مادیا پره دیش، بنگال، جارکند، بیهار، همچال پرادیش، پنجاب و چند شهر دیگر هند روند هفت مرحله‌یی انتخابات آن کشور پایان می یابد.

قرار است نتایج این انتخابات به تاریخ بیست و سوم ماه روان میلادی اعلام شود.

انتخابات پارلمانی سراسری هند، ۹۰۰میلیون رای دهنده دارد که نامزدان انتخابات برای ۵۴۳ کرسی رقابت می‌کنند و هر حزبی دست‌کم به ۲۷۲ کرسی احتیاج دارد تا اکثریت مجلس را بدست آورد.

ندرندرا مودی در تلاش است تا برای دومین دوره به حیث نخست وزیر هند انتخاب شود و جدی ترین رقیب او  در این دور انتخابات راهول گاندی است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان