جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

شورای حراست و ثبات: تعویق انتخابات به هر دلیلی غیر قابل قبول است

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

شورای حراست و ثبات افغانستان می گوید هرنوع تاخیر و به تعویق انداختن انتخابات ریاست جمهوری به هر دلیلی غیر قابل قبول است.

elevtions

این شورا پس از جلسه ای که روز گذشته برگزار شده بود با نشر یک اعلامیه موفقیت مصالحه را مهم خوانده و گفته است که شورای رهبری مصالحه در پرتو توصیه‌های نمایندگان مردم در لویه جرگه مشورتی صلح روند مصالحه را با قوت پیگیری و تعقیب نمایند.

در اعلامیه حراست و ثبات آمده است که انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای ولسوالی و انتخابات پارلمانی ولایت غزنی طبق آخرین تقویم اعلام شده از سوی کمیسیون مستقل انتخابات با اتخاذ تدابیر لازم برای تضمین شفافیت و عادلانه بودن آن، باید برگزار شود.

شورای حراست و ثبات همچنان از سیاسیون افغانستان خواسته است که اختلافات  شان را از راه تفاهم و با استفاده از روش‌های مسالمت آمیز حل و فصل نمایند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان