جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
3 بازدید

احتمال سقوط ولسوالی سانچارک / مسولان محلی خواهان نیروهای بیشتر کمکی اند

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

مقام های امنیتی از تهدیدات بلند امنیتی ولسوالی سانچارک ولایت سرپل خبر داده اند.

photo_2019-04-10_15-32-38

ذبیح الله امانی سخنگوی والی سرپل امروز دوشنبه (26حمل) در صحبت به خبرنامه گفت که این ولسوالی زیر تهدیدات بلند امنیتی قرار دارد و این تهدیدات افزایش می یابد.

آقای امانی افزود “چندی قبل نیروی کمکی به این ولسوالی اعزام شده و امروز نیز تعدادی از نیروهای امنیتی به این ولسوالی اعزام شده اند. این تعداد کافی نیست و ما نیز از مسوولین درخواست نیروی بیشتر کرده ایم.”

سخنگوی والی سرپل اضافه کرد که درگیری شب گذشته شورشیان طالبان و نیروهای امنیتی در این ولسوالی به شورشیان تلفات زیادی وارد شده اما هنوز آمار دقیق از این تلفات در دست نیست.

در همین حال اسدالله دانش عضو شورای ولایتی سرپل به خبرنامه گفت که تنها مرکز ولسوالی و چند روستای اطراف آن در دست نیروهای امنیتی قرار دارد و در دیگر ساحات طالبان حضور فعال و گسترده دارند.

آقای دانش افزود که نیروهای امنیتی در ولسوالی سانچارک حالت دفاعی دارند و گفت که نیروهای کافی که بتواند این ولسوالی را از وجود شورشیان طالبان پاکسازی کند تا کنون اعزام نشده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان