جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

انفجار در شهر جلال آباد 7 زخمی برجای گذاشت

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

مقام های محلی از زخمی شدن هفت تن در یک انفجار در ولایت ننگرهار خبر داده اند.

دفتر مطبوعاتی ولایت ننگرهار با نشر یک خبرنامه گفته است که وقوع یک انفجار در مربوطات ناحیه چهارم شهر جلال‌‌آباد، مرکز ولایت ننگرهار هفت نفر به شمول سه زن و چهار مرد زخمی شده‌اند.

دفترمطبوعاتی ولایت ننگرهار افزوده که همه‌ای قربانیان این رویداد افراد ملکی‌اند و وضعیت صحی آن‌ها قناعت بخش گزارش شده است.

به گفته دفترمطبوعاتی این ولایت این انفجار ناشی از ماین مقناطیسی بوده که در یک موتر ماین پاکی جابجا شده بود.

این چندمین رویداد پیهم است که در آن افراد ملکی آسیب می بیند. پیش از این نیز یوناما از تلفات افراد ملکی از اثر انفجار مواد انفجاری تعبیه شده در شهر جلال آباد ولایت ننگرهار اظهار نگرانی کرده و خواهان توقف فوری کشتار غیرنظامیان شده بود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان