جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

بیش از هزار تن قاچاقچی مواد مخدر در یک سال گذشته محکوم شده اند

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

مقامات در مرکزعدلی وقضایی مبارزه علیه مسکرات ومواد مخدر اعلام داشته که در سال 1397 بیش از هزار تن در پیوند به قاچاق مسکرات و موادمخدر از سوی مرکزعدلی وقضایی از یک الی ۲۱ سال حبس محکوم به مجازات شده اند.

dorgs

خالد موحد سخنگوی مرکز عدلی و قضایی علیه مسکرات و مواد مخدر امروز (10حمل) در نشست خبری در مرکز رسانه های حکومت گفت که پولیس مبارزه با مواد مخدر طی سال ۱۳۹۷به تعداد 1 هزار 153 تن را به ظن قاچاق مسکرات و مواد مخدر از سراسر کشور بازداشت و برای تعقیب عدلی و قضایی به مرکز عدلی و قضائی مبارزه علیه مسکرات و مواد مخدر فرستاده است.

آقای موحد افزود که پولیس درجریان سال ۱۳۹۷به تعداد ۵۵ خانم، ۳ تبعه خارجی، ۴۷ تن از موظفین خدمات عامه، ۳۹ محصل و متعلم را در پیوند به قاچاق مواد مخدر شناسائی و بازدشت کرده است.

به گفته آقای موحد طی سال ۱۳۹۷مجموعا به تعداد ۲۳۴ تن که میخواستند مواد مخدر از نوع هیروئین، چرس و شیشه را با استفاده از شیوه های جاسازی در بطن، بکس های سفری و لباس به شکل آغشته و مشبوع از میدان هوایی بین المللی حامد کرزی به کشورهای هند، عربستان سعودی و دوبی انتقال دهند از سوی پولیس و دادستانی موظف مرکز عدلی و قضائی مبارزه علیه مسکرات و مواد مخدر شناسائی و بازداشت شده اند.

او تصریح کرد که میزان بازداشت افراد نسبت به سال ۱۳۹۶ پنجاه درصد افزایش یافته که دلیل آن تعدیل قانون مبارزه با مواد مخدر و صلاحیت بیشتر این اداره بوده است.

آقای موحد اضافه کرد که بیش از شش میلیون و سه صد هزار افغانی، بیش از دوصدو بیست هزار دالر آمریکایی و به تعداد ۲۴۸عراده واسطه نقلیه، 1هزار 169 سیت موبایل و ۵۹ میل اسلحه مختلف النوع که از نزد قاچاقبران بدست آمده بود نیز مصادره شده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان