جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

پاکستان: اظهارات عمران خان توسط مقام‌های افغان اشتباه برداشت شده است

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

وزارت امورخارجه پاکستان گفته است که اظهارات عمران خان نباید اشتباه و مداخله در امور داخلی افغانستان تفسیر شود .

در اعلامیه وزارت خارجه پاکستان که امروز (7حمل) منتشر شده امده است که عمران خان به دنبال مداخله در امور داخلی افغانستان نیست، بلکه به دنبال صلح در این کشور است.

Imran_Khan

در این اعلامیه افزوده شده است که نخست‌وزیر در سخنان خود به مدل پاکستان اشاره کرد، مدلی که انتخابات زیر نظر یک حکومت موقت برگزار می‌شود، و نباید این گفته های عمران خان اشتباه و مداخله در امور داخلی افغانستان تفسیر شود.

وزارت خارجه پاکستان تصریح کرده است که این کشور به دنبال هیچ چیزی دیگر جز صلحی که از طریق یک روند سیاسی تحت رهبری خود افغان‌ها تأمین شود، نیست.

در اعلامیه وزارت خارجه پاکستان تاکید شده است که عمران خان به دنبال تسهیل روند مصالحه در افغانستان است و در این مقطع حساس نباید سخنان وی  اشتباه تفسیر شده و به تلاش‌های  پاکستان صدمه وارد کند.

این در حالی است که اظهارات اخیر عمران خان جنجال افرین شد و افغانستان در واکنش به گفته های او معاون سفیر ان کشور را احضار و سفیر افغانستان در اسلام اباد را به کابل فرا خوند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان