جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
2 بازدید

سفر وزیر امورخارجه آلمان به کابل؛ آلمان از نیروهای امنیتی، صلح و توسعه افغانستان حمایت می‌کند

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

وزیر امورخارجه آلمان که به کابل سفر کرده، حمایت کشورش را از نیروهای امنیتی و دفاعی، پروسه صلح و پروژه‌های انکشافی افغانستان اعلام کرده است.

هایکو ماس در سفر به کابل، امروز دوشنبه(20 حوت) در دیدار با رئیس‌جمهور غنی گفته است: آلمان مانند گذشته در تمام عرصه‌ها به خصوص انکشاف و صلح پایدار، انتخابات و برگزاری لویه جرگه مشورتی صلح، با افغانستان همکار است.

garmani

رئیس‌‌جمهور غنی نیز در این دیدار ضمن قدردانی از کمک‌های آلمان به افغانستان، از همکاری‌های این کشور در پروژه‌های انکشافی، آموزش نیروهای پولیس ملی و نقش نیروهای آلمانی در چارچوب ماموریت حمایت قاطع ناتو ابراز امتنان نمود.

غنی در این دیدار برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، شورای ولایتی و شورای ولسوالی‌ها را از اولویت‌های حکومت و مردم افغانستان دانسته، افزوده که این انتخابات در زمان تعیین شده آن برگزار می‌شود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان