جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

رئیس جمهور غنی: مشکل بنیادی زنان افغان فقر است/ زنانی که بیشترین خشونت را تجربه می‌کند، زنان فقیر اند

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

رئیس جمهورغنی می گوید مشکل بنیادی زن افغان فقر است و تا مبارزه با فقر به یک هدف ملی تبدیل نشود، زنان افغان همچنان محروم خواهند ماند.

محمد اشرف غنی امروز (19حوت) در مراسم گرامی داشت از روز جهانی زن گفت که زنان افغان می توانند در تمام عرصه های اجتماعی سهم گرفته و این نویدی برای آینده کشور خواهد بود.

Ashraf Ghani

رئیس جمهور افزود حالا گماشتن یک زن در یک مقام بلند دولتی برای کسی، حرف تازه‌ای نیست و مشارکت زنان در بدنه‌ی حکومت در سال‌های گذشته گسترده بوده است.

غنی با بیان این که مشکل بنیادی زنان افغان، فقر است و اکثریت قاطع زنان در افغانستان در فقر زندگی می‌کنند افزود زنان که بیشترین قربانی را در زمان زایمان می‌دهد، زنان فقیر اند و زنان فقیر نیز بیشترین خشونت را تجربه می کنند.

او انتخاب خانم نورستانی در مقام رییس کمیسیون مستقل انتخابات از سوی مردان را گام مثبت در راستای تامین حقوق زنان دانسته تاکید کرد حالا نوبت زنان است که مدیریت و رهبری شان را در عرصه‌های مختلف نشان دهند.

رئیس جمهور تصریح کرد که باید برای توان‌مند سازی اقتصادی زنان، شیوه سرمایه‌گذاری در بخش زنان را تغییر داد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان