جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

کرزی: گفتگوهای صلح به صورت کامل بین‌الافغانی شود

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

حامد کرزی، رئیس‌جمهور پیشین افغانستان می‌گوید که گفتگوهای صلح به شمول حکومت باید به صورت کاملا بین‌الافغانی شود.

کرزی که امروز پنج‌شنبه(16حوت) در مراسم سالیاد کشته شدن عبدالعلی مزاری در غرب کابل صحبت می‌کرد، بیان داشت، به همان اندازه که مخالف جنگ امریکا هستیم، به همان اندازه از صلح که به رهبری زلمی خلیلزاد صورت می‌گیرد، پشتیبانی می‌کنیم.

Hamid-Karzai

وی مذاکرات مسکو را کاملا بین‌الافغانی خوانده، افزود: روسیه تنها زمینه میزبانی را مهیا کرد و این یک آغاز خوب بود، امید است نشست بعدی در قطر بهتر باشد.

کرزی تصریح کرد، امید است تا به زودترین فرصت ممکن در چارچوب گفتگوهای بین‌الافغانی، گفتگوها میان حکومت و طالبان آغاز شود و ما خواهان این هستیم که گفتگوهای صلح به صورت کامل بین‌الافغانی شود.

وی در ادامه تاکید کرد: امیدوارم در آینده نزدیک گفتگوهای کاملا بین‌الافغانی میان طالبان و حکومت به شمول خود اشرف غنی برگزار گردد.

رییس‌جمهور پیشین هشدار داد که نباید از فرصت‌های کنونی صلح یک لحظه هم غفلت شود. او اطمینان داد که دست‌آوردهای اخیر، قربانی صلح نخواهد شد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان