جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

عبدالله: یگانه عامل آورنده صلح، قربانی و فداکارهای نیروهای امنیتی است

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

رییس اجرایی حکومت افغانستان در برنامه گرامی‌داشت از روز نیروهای امنیتی در کابل تاکید کرده که یگانه عامل آورنده صلح در این کشور، قربانی و فداکارهای نیروهای امنیتی خواهد بود.

عبدالله عبدالله در این برنامه تصریح کرده است: “روز ملی نیروهای امنیتی فرصتی است که ما از قربانی‌ها و فداکارهای نیروهای امنیتی خود تقدیر کنیم”.

abdullah abdullah

وی در ادامه بیان داشت: همکاران بین‌المللی ما در جنگ 18 ساله با ما قربانی داده‌اند و حالا هم با تعهدی که دارند، در کنار ما ایستاد هستند.

عبدالله در ادامه در مورد گفتگو با طالبان گفت: “یک گفت‌وگوهای ابتدایی در صلح نیاز است، اما طالبان نباید از این فرصت برای تبلیغات سوءاستفاده کنند.”

او همچنان با اشاره غیرمستقیم به سخنان گلبدین حکمتیار، رهبر حزب اسلامی در گفت‌وگو با طلوع نیوز خاطرنشان کرد: “وقتی که صلح بیاید، این‌طوری نشود که کسی بگوید تنها یک حادثه به عهده من بود!!”.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان