جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

خلیلزاد: سه روز گفتگو با طالبان در قطر سازنده بود

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

زلمی‌ خلیل‌زاد، نماینده ویژه امریکا در امور مصالحه گفته که گفت‌وگوهای سه روزه با طالبان سازنده بوده است.

خلیلزاد در مورد گفتگو با شورشیان طالب در دوحه پایتخت قطر گفته که سه روز گتفگوها با طالبان انجام شد. دو طرف با گام‌های آهسته اما پایدار در راستای برقراری صلح قدم بر می‌دارند تا یکدیگر را بهتر درک کنند و سرانجام به یک توافق صلح دست یابند.

زلمی خلیل‌زاد، نماینده ویژه ایالات متحده امریکا در امور صلح افغانستان

او در ادامه تصرح کرده که نمایندگان امریکا و گروه طالبان دو روز بعدی را برای گفت‌وگوهای داخلی و بین‌تیمی شان اختصاص داده و قرار است روز شنبه گفت‌وگوها را از سر‌گیرند. آقای خلیلزاد تصریح کرده که چهار مسأله کلیدی هنوز روی میز قرار دارد.

نماینده ویژه ایالات متحده در امور مصالحه در ادامه تاکید کرده که در عین زمان که گفتگو ها جریان دارد، پیشرفت در ایجاد یک تیم ملی در کابل وجود دارد و آماده است تا در گفتگو های بین الافغانی و گفتگو با طالبان دخیل شود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان