جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

شورای امنیت: طالبان برای فریب اذهان، در ظاهر ادعای جلوگیری از تلفات ملکی می‌کند

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

به دنبال ارائه گزارش دفتر نمایندگی سازمان ملل در افغانستان(یوناما) در مورد گزارش تلفات غیرنظامیان در سال 2018، شورای امنیت ملی افغانستان از بررسی این گزارش خبر داده و تاکید دارد که طالبان برای فریب اذهان، در ظاهر ادعای جلوگیری از تلفات ملکی را می‌کند.

دفتر شورای امنیت ملی در رابطه به این گزارش یوناما گفته که گزارش تلفات افراد ملکی در سال 2018 را مطالعه نموده و این گزارش زیر ارزیابی این ارگان قرار دارد.

ONSA

این شورا تصریح کرده که نیروهای امنیتی و‌ دفاعی افغانستان در تمام عملیات‌های نظامی برای جلوگیری از تلفات ملکی از دقت لازم کار می‌گیرند و این موضوع همواره تاکید و تعقیب می‌گردد.

هم‌چنان شورای امنیت ملی گفته است که طالبان برای فریب اذهان، در ظاهر برای جلوگیری از تلفات ملکی ادعا می‌کنند، اما در گزارش متذکره، مصداق تلفات ملکی همین گروه و سایر گروه‌های تروریستی به شمار می‌رود.

شورای امنیت ملی در ادامه بیان داشته که “هدف عمده دشمن، ایجاد وحشت و دهشت میان مردم است، به همین منظور آنان به گونه تحمیلی از خانه‌های مردم، اماکن عامه و‌ ملکی به شمول مساجد به عنوان سنگر و سپر نظامی استفاده می‌کنند و این امر باعث بروز تلفات ملکی می‌گردد”.

این شورا در ادامه به شهروندان افغانستان اطمینان داده هر حادثه‌ای که در آن ادعا بر تلفات ملکی شود، مطابق طرزالعمل‌های موجود مورد بررسی جدی و همه‌جانبه قرار می‌گیرد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان